…I også er trætte af TDC!

TDC, kom nærmere… så jeg kan give jer det STØRSTE LOS I RØVEN!!
Hold kæft sådan en flok Amatør-aber, skal man sgu lede længe efter!

For et stykke tid siden hoppede jeg ind på TDC’s hjemmeside, fandt deres musik-”afdeling”, hvor jeg købte et bestemt dansk nummer, jeg bare MÅTTE eje!

Det skulle jeg aaaaaaaaaaaaaldrig ha’ gjort!!

Havde jeg vidst, hvor meget bøvl, frustration og grå hår, det køb skulle byde mig, så havde jeg nok bare samlet mit korpus og bevæget mig ned i en gammeldags musikforretning ude i det virkelige liv og købt et fysisk eksemplar af nummeret på skive!

Jeg får købt nummeret, og jeg banker det ind i en player på computeren,og et pop-up vindue fortæller mig at nummeret kræver en licens og ”tryk OK for at hente licens”!

OK!

Så starter helvedet. I den følgende time, hvor jeg prøver at hente den fucking licens, så jeg kan høre det nummer, jeg ærligt og redeligt har KØBT og BETALT, sker der alt lige fra:
Licens-vindue, der står og blinker som et stroboskoplys (GODT man ikke har epilepsi!), licens-vindue melder om error over hele linien, licens-vindue fryser alt fast, licens-vindue vil grundlæggende BARE ikke aflevere den skide licens til undertegnede!!

Inden jeg kontakter TDC support (som bare INDBYDER til at komme nærmere…men det skulle da KUN lige være for, at jeg kunne sparke dem i løgposen!), forsøger jeg mig selvfølgelig med 3 andre playere/musikafspilningsprogrammer, jeg har liggende på maskinen.
Men oplevelsen er den samme. Ingen licens, intet musik!

TDC Support kontaktes pr mail, hvor jeg sætter dem ind i sagen og jeg venter 3 dage på svar… De har jo så TRAVLT!

Endelig kommer der svar, hvor det bliver mig forklaret, at det må være min media player, der er forkert sat op, da jeg, ifølge support, har fået tildelt min licens (????? !!! BREAKING NEWS to me!!!) og en lang ”opsætning af media player for dummies” pensles ud i mail til Sydhavnsprinsessen, der straks går i gang med at sætte min player op efter TDC’s anvisninger, hvilket var YDERST simpelt, for jeg skulle ikke rette en HUJENDE HATTFIS!!! ALT var som det skulle være!

Skriver til TDC support igen, hvor jeg forsigtigt fortæller, at alt er som det skal være i media playeren, og at problemet opleves i alle mine afspillere, når jeg prøver det købte nummer…bare i tilfælde af, de skulle have glemt det!

Her brillierer TDC support med deres viden, deres hjælpsomhed, deres EKSTRAORDINÆRE GODE SERVICE!!!

Vi kan ikke gøre mere. Kontakt producenten af din media player.
Mvh
TDC support

Her knækker filmen så fuldstændig for undertegnede!!!!

Hej Mr. Gates…
Min (din? Vores?) Windows mediaplayer vil ikke afspille et nummer, jeg har købt hos et FANDENS firma i danmark, hvis kundeservice er dummere end bølgepap!
Kan du hjælpe?”

I stedet for mailen til Mr. Gates, vælger jeg at købe nummeret TO andre steder fra, bare for research’ens skyld, inden jeg skriftligt ville sønderlemlæste TDC support i en mail, hvor de ville få min uforbeholdne mening om dem selv!

De to musik indkøb hos TDC’s konkurrenter var en UBETINGET succes.
Selv samme nummer valgt, nummer købt og betalt, licens hentet, afspilning uden problemer i alle mine music players! SÅDAN!

Skriver en afsluttende mail til TDC’s support, hvor jeg fortæller dem, at nu må de kraftedme stoppe og begynde at SUPPORTE og hjælpe folk i stedet for deres :
øøøh bøøh, gokkelok….det ved jeg ikke! Kontakt venligst nogen andre!”

JAAAAAARMEN, vad fanden er det for en form for kundeservice??!

Jeg skrev også, at jeg ville have mine latterlige 10 kr. tilbage, om jeg så skulle plage livet ud af samtlige TDC’s ansatte, indtil det lykkedes, og selvfølgelig indviede jeg dem også i den glædelige nyhed om, at musikkøb via internet virker uden problemer (for mig i hvert fald) hos deres konkurrenter!
Afslutningsvis fik de en af mine yndlingssætninger:
TAK FOR INGENTING (og undskyld ad helvede til!)

(Og havde jeg kunnet smække en dør, var det så blevet gjort HER)

TDC = Torske Dumme Callgirls?
*knurrer og snerrer*

Råb ”RØV”, hvis I også er trætte af TDC….

RØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØV!!!!