…I også er trætte af TDC!
TDC, kom nærmere… så jeg kan give jer det STØRSTE LOS I RØVEN!!
Hold kæft sådan en flok Amatør-aber, skal man sgu lede længe efter!
For et stykke tid siden hoppede jeg ind på TDC’s hjemmeside, fandt deres musik-”afdeling”, hvor jeg købte et bestemt dansk nummer, jeg bare MÅTTE eje!
Det skulle jeg aaaaaaaaaaaaaldrig ha’ gjort!!
Havde jeg vidst, hvor meget bøvl, frustration og grå hår, det køb skulle byde mig, så havde jeg nok bare samlet mit korpus og bevæget mig ned i en gammeldags musikforretning ude i det virkelige liv og købt et fysisk eksemplar af nummeret på skive!
Jeg får købt nummeret, og jeg banker det ind i en player på computeren,og et pop-up vindue fortæller mig at nummeret kræver en licens og ”tryk OK for at hente licens”!
OK!
Så starter helvedet. I den følgende time, hvor jeg prøver at hente den fucking licens, så jeg kan høre det nummer, jeg ærligt og redeligt har KØBT og BETALT, sker der alt lige fra:
Licens-vindue, der står og blinker som et stroboskoplys (GODT man ikke har epilepsi!), licens-vindue melder om error over hele linien, licens-vindue fryser alt fast, licens-vindue vil grundlæggende BARE ikke aflevere den skide licens til undertegnede!!
Inden jeg kontakter TDC support (som bare INDBYDER til at komme nærmere…men det skulle da KUN lige være for, at jeg kunne sparke dem i løgposen!), forsøger jeg mig selvfølgelig med 3 andre playere/musikafspilningsprogrammer, jeg har liggende på maskinen.
Men oplevelsen er den samme. Ingen licens, intet musik!
TDC Support kontaktes pr mail, hvor jeg sætter dem ind i sagen og jeg venter 3 dage på svar… De har jo så TRAVLT!
Endelig kommer der svar, hvor det bliver mig forklaret, at det må være min media player, der er forkert sat op, da jeg, ifølge support, har fået tildelt min licens (????? NÅ!!! BREAKING NEWS to me!!!) og en lang ”opsætning af media player for dummies” pensles ud i mail til Sydhavnsprinsessen, der straks går i gang med at sætte min player op efter TDC’s anvisninger, hvilket var YDERST simpelt, for jeg skulle ikke rette en HUJENDE HATTFIS!!! ALT var som det skulle være!
Skriver til TDC support igen, hvor jeg forsigtigt fortæller, at alt er som det skal være i media playeren, og at problemet opleves i alle mine afspillere, når jeg prøver det købte nummer…bare i tilfælde af, de skulle have glemt det!
Her brillierer TDC support med deres viden, deres hjælpsomhed, deres EKSTRAORDINÆRE GODE SERVICE!!!
”Vi kan ikke gøre mere. Kontakt producenten af din media player.
Mvh
TDC support”
Her knækker filmen så fuldstændig for undertegnede!!!!
”Hej Mr. Gates…
Min (din? Vores?) Windows mediaplayer vil ikke afspille et nummer, jeg har købt hos et FANDENS firma i danmark, hvis kundeservice er dummere end bølgepap!
Kan du hjælpe?”
I stedet for mailen til Mr. Gates, vælger jeg at købe nummeret TO andre steder fra, bare for research’ens skyld, inden jeg skriftligt ville sønderlemlæste TDC support i en mail, hvor de ville få min uforbeholdne mening om dem selv!
De to musik indkøb hos TDC’s konkurrenter var en UBETINGET succes.
Selv samme nummer valgt, nummer købt og betalt, licens hentet, afspilning uden problemer i alle mine music players! SÅDAN!
Skriver en afsluttende mail til TDC’s support, hvor jeg fortæller dem, at nu må de kraftedme stoppe og begynde at SUPPORTE og hjælpe folk i stedet for deres :
”øøøh bøøh, gokkelok….det ved jeg ikke! Kontakt venligst nogen andre!”
JAAAAAARMEN, vad fanden er det for en form for kundeservice??!
Jeg skrev også, at jeg ville have mine latterlige 10 kr. tilbage, om jeg så skulle plage livet ud af samtlige TDC’s ansatte, indtil det lykkedes, og selvfølgelig indviede jeg dem også i den glædelige nyhed om, at musikkøb via internet virker uden problemer (for mig i hvert fald) hos deres konkurrenter!
Afslutningsvis fik de en af mine yndlingssætninger:
TAK FOR INGENTING (og undskyld ad helvede til!)
(Og havde jeg kunnet smække en dør, var det så blevet gjort HER)
TDC = Torske Dumme Callgirls?
*knurrer og snerrer*
Råb ”RØV”, hvis I også er trætte af TDC….
RØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØV!!!!
Hej Henrik! Pengene ER kommet retur, og jeg har heldigvis også fundet et sted at købe musik…og som virker UDEN bøvl!!! Det er REN fest i forhold til TDC!
SKÅL på det!
Go Girl, håber virkelig du får de 10 kr tilbage, for princippets skyld..
Køber min musi hos iTunes 8 dkk… :o)
TCG… damn it…I fool NO ONE anymore!!! HAHAHAHA
Jeg havde ikke forventet andet af dig 😉
TCG… Jamen, DET vil jeg da glæde mig til!!! (og evt. et signeret eksemplar af den færdige bog? eller er jeg for krævende nu??) HAHAHA
Tror du har gangske ret… jeg vil sende dig en kopi af oplæget når jeg har det færdigt! For den fremragende idé!
Kan jo evt være man skal lave en blog med det 😛
Hey! STOP ikke flere tanker…. puhhha… alt for meget kaffe!
TCG… LUR mig om sådan et forlag ikke findes! Hvis det sælger, tror jeg de er ligeglade!
Det lover jeg der at der kan, jeg har ligefrem overvejet at skrive de ting ned jeg oplever, bare for at kunne læse det når jeg bliver gammel, og more mig over hvor sjovt vi havde det. Alt sammen over et teleselskab der gør alt hvad de kan for at få det til at lykkedes men som rammer flere mil fra hvor de egentlig skulle lande solidt, som teleselskab.
Note til mig selv: “skriv, skriv du kan tjene penge på det”
Tror du at der er et forlag der vil udgive en bog der hænge danmarks største “monopol” ud, for inkompatible de i virkeligheden er??
TCG…det lyder som om, der kunne skrives bøger om TDC og deres inkompetence!!
Måske nogen rent faktisk gør det en dag?! 😀
Af hjertet tak for sympati-råbet!!!!
RØV!! Det der er kun små ting som kommer til overfladen, jeg kan oplyse at min fornemste opgave hos den ISP hvor jeg er ansat er at holde TDC i hånden. For de kan tydeligvis ikke finde ud af noget som helst selv! GOSH :O
Hvis du tror deres kundeservice er inkombatibel så skulle du se noget at de ting som jeg oplever til daglig!
Nogle af de ting jeg har taget dem i er så slemme ,at de har tryglet og bedt mig om ikke at gå til IT&T for så ved de, hvis det så dagens lys, at de ville få så mange tæv, at de ikke ville kunne sætte deres store hubbit fødder på dansk jord igen.
Jeg vil vise den dybeste sympati for din oplevelse og råbe i kor sammen med alle de andre ISP´er og dårligt behandlede (tvangsindlagte)kunder:
“RØV!”
Til sidst her vil jeg blot citere en af TDC´s egne reklamer fra biografen:
—————————————-> Sluk mere TDC <—————————————-
Noctuna… Sympati-røv?! Tak for det!
RØØØØØØØØØØV! Bare i sympati 🙂
Sugartop man….Neeeeeej, din historie er da endda ENDNU mere langt ude end min!!!
RYSTENDE!!!!
RØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØV!! RØV! RØV! RØV! RØV!!! Fik jeg sagt det tydeligt nok? Prøv at forklare dem at selv om der er ti personer på et ældre-center så er der kun ET – jeg gentager ET – Fjernsyn, der er tilsluttet ET stk fjernsynsstik. Men de vil da have betaling for 10 fuldpakker, da der jo er 10 personer der kan se fjernsynet. TDC = tis drikkende cow-asses!